close

Traseul Pacientului Oncologic


Vă prezentăm Traseului Pacientului Oncologic, o noutate în domeniul îngrijirii oncologice în cadrul OCH. Acest concept inovator este cel mai nou element al angajamentului nostru pentru a oferi pacienților o experiență medicală personalizată și cât mai liniștită, începând de la prima consultație si până la faza de recuperare.

La OCH, pacientul oncologic sau cu suspiciune oncologică beneficiază gratuit de investigații imagistice de înaltă performanță (RM 3T & CT) în cel mult 24 de ore, consultații de specialitate, acces în comisia oncologică și orice alte investigații medicale specifice!


Ce înseamnă Traseul Pacientului Oncologic?


Traseul Pacientului Oncologic pune pacientul oncologic în centrul îngrijirii, oferindu-i sprijin și orientare pe tot parcursul călătoriei sale. De la primul consult, până la etapa administrării tratamentului și perioada post-tratament, fiecare etapă este gândită pentru a răspunde nevoilor individuale ale pacienților.

Traseul Pacientului Oncologic se bazează pe feedbackul pacienților noștri, care au împărtășit informații unice din experiențele lor personale. Mai mult, echipa noastră de medici specialiști a contribuit la conceptualizarea fiecărei etape pentru a asigura o abordare bazată pe cele mai bune practici medicale disponibile.

Pentru a oferi o experiență personalizată și eficientă, OCH a creat un traseu unic pentru fiecare tip de cancer, structurat pe etape:

Pasul I
Programarea la consult – primul pas constă în programarea pacientului pentru consult la medicul oncolog cu scopul de a determina la nivel de detaliu urmatorii pași necesari în traseul fiecărui pacient.

Pasul II
Investigațiile – seria de investigații inițiale pe care pacientul trebuie să le efectueze, esențiale în vederea stabilirii unui diagnostic precis și corect. Pacientul va fi permanent asistat de Navigatorul de Pacienți, cu scopul de a-i facilia parcursul și de a răspunde nevoilor acestuia.

Pasul III
Diagnosticul – parcurgerea tuturor pașilor necesari pentru a asigura un diagnostic rapid și precis, în baza interacțiunii constante dintre pacient, familie și echipa noastră de medici specialiști.

Pasul IV
Tratamentul – discutăm opțiunile disponibile de tratament, oferind informații detaliate și susținere deplină pentru a facilita procesul decizional al pacienților noștri care, împreună cu echipa noastră de specialiști, stabilesc soluția optimă pentru nevoile și condiția specifică în care se află.

Pasul V
Post-Tratament – La momentul finalizării tratamentului, ne asigurăm ca pacienții noștri au parte de suport și îngrijire continuă, consultații de urmărire, monitorizare a evoluției bolii, precum și ghidare pentru o stare optimă de sănătate.

Navigatorul de pacienți
Pe tot parcursul acestui traseu, la dispoziția pacientului oncologic și a familiei sale este Navigatorul Medical, parte din echipa de profesioniști OCH.

Atribuțiile navigatorului medical OCH sunt:

• Informare și educare – pentru a ajuta pacienții să înțeleagă mai bine condițiile și opțiunile de tratament disponibile,
• Coordonarea îngrijirii – pentru a ajuta pacienții să stabilească programări medicale, să gestioneze documentația medicală și să îi direcționeze către specialiștii de care au nevoie sau serviciile de sprijin necesare;
• Suport emoțional – este alături de pacienți și familiile lor, oferind sprijin, ascultare și încurajare, pe parcursul întregului parcurs medical.


Personalizarea traseului în funcție de tipul de cancer


Un element distinctiv al Traseului Pacientului Oncologic este personalizarea abordării în funcție de tipul de cancer. Am conceput trasee individualizate, structurate pe etape, pentru varii tipuri de cancer. Începând cu investigațiile inițiale, diagnosticul, opțiunile de tratament și planul post-tratament, toate personalizate pentru nevoile specifice ale fiecărui pacient.

În acest moment, Traseul Pacientului Oncologic este disponibil pentru următoarele tipuri de cancer:



Solicită programare!



Galerie foto

Suntem aici pentru tine!

Spitalul OCH

ADRESĂOvidiu, Constanța,
DN 2A, km 202+880

TELEFON(+4) 0241 480 400
(+4) 0241 766 624

emailcontact@ovidius-ch.ro