Bun venit la Ovidius Clinical Hospital!
Pentru ca experiența dumneavoastră în unitatea noastră să fie cât mai plăcută, este important pentru noi să vă facem cunoscut faptul că, Politicile OCH sunt centrate pe pacient, interesul superior al acestuia guvernând întreaga noastră activitate. În sprijinul celor de mai sus, trebuie respectate următoarele reguli:
· La internare, pacienților nu le este permis să vină de acasă cu mâncare, pijamale sau medicamente. Pentru siguranța și sănătatea dvs., toate acestea sunt oferite de spital!
· Accesul vizitatorilor este interzis pe secțiile spitalului. Comunicarea aparținătorilor cu pacienții internați se va face prin mijloace audio/video. Excepție de la această regulă o fac pacienții cu probleme locomotorii sau care nu se pot descurca singuri, cărora li se permite să fie însoțiți, cu respectarea tuturor măsurilor de siguranță.
Vizitarea pacienților internați în Secția de Terapie Intensivă nu este permisă!
În cadrul spitalului se interzice producerea de zgomote de orice natură care pot cauza disconfort pacienților internați.
Va mulțumim pentru înțelegere!
Persoanele asigurate au nevoie de:
· bilet trimitere de la medicul de familie sau bilet de internare de la medicul specialist;
· buletin de identitate;
· dovada de asigurat/ cardul de sănătate.
Persoanele neasigurate au nevoie de:
· bilet trimitere de la medicul de familie;
· bilet de internare de la medicul specialist;
· buletin de identitate;
· certificat de atestare fiscală (cum că nu au venit).
Înainte de a veni la OCH, este necesară programarea telefonică la numărul: 0241 480.400/401– număr cu tarif normal, disponibil din toate reţelele de telefonie.
Recepția noastră vă va pune la dispoziţie toate informaţiile necesare referitoare la programul medicilor.
Ovidius Clinical Hospital este poziționat pe drumul național DN 2A, km 202+880, între localitatea Ovidiu și municipiul Constanța, cu acces ușor atât pentru locuitorii din ambele orașe, cât și pentru cei din împrejurimi (Mangalia, Medgidia, Tulcea, Hârșova). Accesul pacienților se poate realiza cu mijloacele de transport în comun dinspre orașele Ovidiu și Constanța, iar autoturismele personale beneficiază de o parcare bine structurată în jurul unității.
Internarea la OCH se produce doar în urma unui consult la un medic specialist din cadrul unității.
Internările în cadrul Spitalului se fac începând cu ora 08:00, iar externările după ora 12:00.
În momentul în care vă prezentați la OCH, trebuie să aveți asupra dumneavoastră:
- biletul de trimitere de la medicul de familie;
- cardul de sănătate;
- actele personale (BI/CI sau pașaport);
- obiecte de igienă personală.
Serviciile medicale OCH pot fi plătite în rate cu cardul Star BT.
În parteneriat cu Banca Transilvania, Ovidius Clinical Hospital oferă pacienților săi posibilitatea de a plăti în rate serviciile medicale și chirurgicale de care beneficiază în cadrul spitalului.
Avantaje în exclusivitate pentru pacienții spitalului:
- Plata în 6 rate fixe fără dobândă cu cardul Star BT (valabil pentru posesorii de card Banca Transilvania)
- 3% din sumă revine la client - puncte Star BT (punctele pot fi folosite pentru cumpărături la partenerii BT)
- Aprobarea cardului în 24 de ore (la cel mai apropiat sediu Banca Transilvania)
Pentru informații despre cum puteți accesa cardul Star BT pentru serviciile medicale OCH, vă rugăm să contactați recepția spitalului la număr de telefon 0241 480 400.
Rezerva este dotată cu: televizor, internet WiFi, grup sanitar propriu, sistem de nurse-call și instalație de oxigen.
Pacienții sunt informați cu privire la data externării de către medicul specialist.
Documente primite la externare:
- bilet de externare;
- scrisoare medicală;
- rețetă (dacă este nevoie);
- concediu medical (la nevoie);
- adeverință medicală.
Plata serviciilor la externare se face pe baza documentelor eliberate de asistenta de secție iar aceasta poate fi efectuată cash sau prin card.
Pentru achitarea serviciilor medicale prin ordin de plată, vă rugăm să vă adresați serviciului de contabilitate al OCH, între orele 8.00 și 16.00, de luni până vineri.
Servicii medicale contractate în relație cu CJAS Constanța:
Asistență medicală ambulatorie pe specialități clinice (ortopedie, chirurgie generală)
Asistență medicală ambulatorie pe specialități clinice și de recuperare (medicină fizică și balneologie)
Asistență medicală spitalicească – spitalizare continuă decontată în sistem DRG în următoarele specialități: chirurgie generală, ortopedie, chirurgie toracică, urologie, chirurgie vasculară, cardiologie, medicină internă, gastroenterologie, endocrinologie, neurologie;
Servicii medicale de spitalizare de zi în următoarele specialități medicale: cardiologie, medicină internă, gastroenterologie, endocrinologie, neurologie
Program național de oncologie – subprogramul de tratament medicamentos al bolnavilor cu afecțiuni oncologice – decontarea medicamentelor citostatice
Recuperare și reabilitare medicală: pachet servicii CAS standard (4 proceduri/zi) pentru 10 zile de tratament.
OCH nu percepe coplată.
Tarife asistență medicală ambulatorie clinică 2024
Pachet minimal de servicii medicale pentru asistență medicală spitalicească
Pachetul de bază de servicii medicale în asistență medicală spitalicească pentru afecțiuni cronice
Spitalizarea Continuă - sistem DRG
Accesul mass-mediei în spital se realizează în următoarele condiții:
În cazul în care are acreditare din partea conducerii spitalului
La solicitarea cu acordul mass-mediei
Acreditarea se realizează în urma solicitării ziaristului respectiv care va trebui să prezinte o delegație din partea conducerii organului de presa și să se angajeze să respecte prevederile prezentei proceduri.
Indiferent dacă a obținut acreditarea sau face o solicitare de acces în spital accesul; se va realiza astfel:
Ziaristul va solicita accesul în spital și va menționa scopul accesului.
Ziaristul va indica data accesului.
Accesul se realizează numai dupa obținerea acordului din partea conducerii spitalului.
La data indicată în solicitare ziaristul este preluat de la recepție de un reprezentant desemnat de către conducerea spitalului, va fi echipat corespunzător și va fi condus în zona administrativă. Acolo i se va răspunde la întrebări și va obține informațiile solicitate în măsura în care acestea nu sunt confidențiale.
Contactarea unui anumit pacient este interzisă fără acceptul pacientului.
În cazul în care pacientul acceptă dialogul cu presa, medicul curant va indica durata întrevederii.
Realizarea de imagini în interiorul spitalului se poate realiza numai cu acordul conducerii.
Purtător de cuvânt desemnat: Dr. Mociu Stelian Ilie – 0241.480.400
Pacienții cărora le sunt recomandate investigații imagistice, care presupun utilizarea razelor X, trebuie să știe că aceste investigații sunt mult mai sigure în prezent datorită tehnologiei avansate, aparaturii performante și nu în ultimul rând datorită pregătirii medicilor din departamentul de radiologie și imagistică medicală. Mai multe informații cu privire la Radiațiile X găsiți în link-ul de mai jos.