logo
    • 22.07.2014

    Informații pentru pacienți / vizitatori / însoțitori

    Bun venit la Ovidius Clinical Hospital!

    Pentru ca experiența dumneavoastră în unitatea noastră să fie cât mai plăcută, este important pentru noi să vă facem cunoscut faptul că, Politicile OCH sunt centrate pe pacient, interesul superior al acestuia guvernând întreaga noastră activitate. În sprijinul celor de mai sus, trebuie respectate următoarele reguli:

    • La...
    Citește mai mult →
    • 22.07.2014

    Documente necesare internării la OCH

    Persoanele asigurate au nevoie de:

     

    1. bilet trimitere de la medicul de familie sau bilet de internare de la medicul specialist;
    2. buletin de identitate;
    3. dovada de asigurat/ cardul de sănătate.

     

    Persoanele neasigurate au nevoie de:

     

    1. bilet trimitere de la medicul de familie;
    2. bilet de internare de la medicul specialist;
    3. buletin de identitate;
    4. certificat de...
    Citește mai mult →
    • 20.08.2014

    Înainte de a veni la OCH

    Înainte de a veni la OCH, este necesară programarea telefonică la numărul:
    0241 480.400/401– număr cu tarif normal, disponibil din toate reţelele de telefonie.
    Recepția noastră vă va pune la dispoziţie toate informaţiile necesare referitoare la programul medicilor

    Citește mai mult →
    • 20.08.2014

    Cum puteți ajunge la OCH

    Ovidius Clinical Hospital este poziționat pe drumul național DN 2A, km 202+880, între localitatea Ovidiu și municipiul Constanța, cu acces ușor atât pentru locuitorii din ambele orașe, cât și pentru cei din împrejurimi (Mangalia, Medgidia, Tulcea, Hârșova). Accesul pacienților se poate realiza cu mijloacele de transport în comun dinspre orașele Ovidiu și Constanța, iar...

    Citește mai mult →
    • 20.08.2014

    Internarea la OCH

    Internarea la OCH se produce doar în urma unui consult la un medic specialist din cadrul unității.

    Internările în cadrul Spitalului se fac începând cu ora 08:00, iar externările după ora 12:00.

    În momentul în care vă prezentaţi la OCH, trebuie să aveţi asupra dumneavoastră:

    - biletul de trimitere de la medicul de familie;

    - cardul de sănătate;

    - actele personale (BI/CI...

    Citește mai mult →
    • 20.08.2014

    Plata la OCH

    Pentru plata serviciilor medicale efectuate la OCH puteţi opta pentru plata cash, plata cu cardul sau plata în rate și credit pacient. Pentru plata în rate, un agent al Băncii Transilvania, banca parteneră a OCH, vă va răspunde cu promptitudine solicitării și veți putea primi astfel finanțarea dorită în maxim 24 de ore.

    Citește mai mult →
    • 20.08.2014

    Dotările rezervei OCH

    Rezerva este dotată cu: televizor, internet WiFi, grup sanitar propriu, sistem de nurse-call şi instalatie oxigen.

    Citește mai mult →
    • 20.08.2014

    Externarea la OCH

    Pacienții sunt informați cu privire la data externării de către medicul specialist.

    Documente primite la externare:

    • bilet de externare;
    • scrisoare medicală;
    • rețetă (dacă este nevoie);
    • concediu medical (la nevoie);
    • adeverință medicală.

     

    Plata serviciilor la externare se face pe baza documentelor eliberate de asistenta de secție iar aceasta poate fi efectuată...

    Citește mai mult →
    • 20.08.2014

    Drepturile și obligațiie pacienților conform Legii 46/2003

    Drepturile pacienților

    • Dreptul la informare asupra asistentei medicale:
    • Au dreptul de a fi informati asupra serviciilor si metodelor terapeutice de care au nevoie si de posibilitatile spitalului de a le oferi;
    • Au dreptul la adresabilititate libera la asistenta medicala, conform prevederilor legale;
    • Pacientii au dreptul de a cunoaste identitatea, statutul profesional si calificarea...
    Citește mai mult →
    • 20.08.2014

    Contractul cu CJAS Constanța

    Servicii medicale contractate în relație cu CJAS Constanța:

    • Asistență medicală ambulatorie pe specialități clinice (ortopedie, chirurgie generală)
    • Asistență medicală ambulatorie pe specialități clinice și de recuperare (medicină fizică și balneologie)
    • Asistență medicală spitalicească – spitalizare continuă decontată în sistem DRG în următoarele specialități:...
    Citește mai mult →
    • 20.08.2014

    Condiții de acces mass-media

    Accesul mass-mediei în spital se realizează în următoarele condiții:

    • În cazul în care are acreditare din partea conducerii spitalului
    • La solicitarea cu acordul mass-mediei

    Acreditarea se realizează în urma solicitării ziaristului respectiv care va trebui să prezinte o delegație din partea conducerii organului de presa și să se angajeze să respecte prevederile prezentei...

    Citește mai mult →
    • 20.09.2017

    Consumul de antibiotice

    Consumul de antibiotice per pacient de la deschiderea spitalului pe fiecare an este monitorizat îndeaproape și cuantificat în următoarele cifre: pe anul 2014, la 1170 pacienți internati s-au administrat 8742 doze de antibiotice, pe anul 2015, la 1555 pacienți internati s-au administrat 13266 doze de antibiotice, pe anul 2016, la 2424 pacienți internati s-au administrat 12936 doze de...

    Citește mai mult →
    • 20.09.2017

    Tarife pentru servicii şi investigaţii

    Lista tarifelor pentru serviciile şi investigaţiile care se pot realiza în Ovidius Clinical Hospital

    Citește mai mult →
  • Lista colaboratorilor și a furnizorilor de servicii

    Citește mai mult →
  • Chestionar satisfacție

    Ai fost pacientul nostru? Părerea ta contează pentru noi. Completează formularul de satisfacție adresat pacienților și noi vom avea o vedere de ansamblu a ceea ce trebuie sa imbunătățim.

    Detalii
  • Dicționar medical

    Pentru a putea ințelege termenii medicali mai bine vizualizați dicționarul nostru.

    Detalii
  • Program

    • Luni - Vineri
      08.00-21.00
    • Sambăta
      08.00-15.00
    • Spital
      Program permanent cu 2 linii de gardă în specialitățile chirurgie generală și anestezie, terapie intensivă.