logo
    • 22.07.2014

    Informaţii pentru pacienţi / vizitatori / însoţitori

    Bun venit la Ovidius Clinical Hospital!

    Pentru ca experiența dumneavoastră în unitatea noastră să fie cât mai plăcută, este important pentru noi să vă facem cunoscut faptul că, Politicile OCH sunt centrate pe pacient, interesul superior al acestuia guvernând întreaga noastră activitate. În sprijinul celor de mai sus, trebuie respectate următoarele reguli:

    • La internare, pacienților nu le este permis să vină de acasă cu mâncare, pijamale sau medicamente. Pentru siguranța și sănătatea dvs., toate acestea sunt oferite de spital!
    •  
    • Accesul vizitatorilor în departamentele de spitalizare este posibil numai în programul de vizită, în intervalul 15:00 – 18:00;

    • Numărul de vizitatori care pot staționa în salonul unui pacient este de maxim unul, iar durata de timp alocată staționării este de 15 minute stabilită prin regulamentul intern aprobat de Managementul spitalului;

    • Accesul vizitatorilor în departamentele de spitalizare din OCH este posibil și obligatoriu numai cu echipament de protecție: acoperitori de încălțăminte și halat, echipamente care va vor fi oferite in receptia spitalului.

    • În funcție de natura afecțiunii persoanei pe care o vizitați, este posibil să fie nevoie de un echipament de protecție suplimentar. În acest sens, un membru al echipei noastre vă va oferi tot ceea ce este necesar.

    În vederea protejării sănătății pacienților, pe perioada vizitei dumneavoastră în salon, este necesară respectarea următoarelor reguli:

    • Nu vă așezați pe patul pacientului- veți găsi în salon scaune pe care le puteți folosi;

    • Nu cereți pacientului să vă arate plaga operatorie (dacă este cazul). Nu atingeți pansamentul. Nu interveniți asupra dispozitivelor medicale la care pacientul este conectat- dispunem de personal calificat pentru toate acestea;

    • Nu tușiți/ strănutați spre pacient- utilizați un șervețel pe care îl îndepărtați ulterior la coșul de gunoi;

    • La intrarea în salon veți găsi un dispenser cu soluție alcoolică pentru dezinfecția mâinilor- persoana care vă însoțește vă va ajuta să îl folosiți.

    În interesul pacientului pe care doriți să îl vizitați, vă rugăm să vă amânați vizita dacă vă aflați în una din următoarele situații:

    • Aveți febră;

    • Sunteți în perioada de evoluție a unei boli respiratorii (gripă, altă viroză), tușiți și strănutați frecvent și/sau vă curge nasul;

    • Sunteți în perioada de evoluție a unei boli eruptive (varicelă, rujeolă, rubeolă, zona zoster);

    • Aveți tulburări gastro-intestinale acute (diaree, vărsături);

    • Aveți o  afecțiune cutanată infecțioasă (plăgi suprainfectate, panarițiu, etc);

    • Vă cunoașteți statusul de purtător de germeni.

    Politica OCH este de a încuraja participarea aparținătorilor la procesul de vindecare al pacienților însă, pentru ca acesta să fie deplin, avem nevoie de participarea dumneavoastră prin respectarea regulilor enunțate mai sus.

    Există situații excepționale în care vizitarea pacientului nu este permisă, la indicația medicului.

    Vizitarea pacienților internația în Secția de Terapie Intensivă nu este permisă!

    În cadrul spitalului se interzice producerea de zgomote de orice natură care pot cauza disconfort pacienților internați.

    Va mulțumim pentru înțelegere!

  • Chestionar satisfacție

    Ai fost pacientul nostru? Părerea ta contează pentru noi. Completează formularul de satisfacție adresat pacienților și noi vom avea o vedere de ansamblu a ceea ce trebuie sa imbunătățim.

    Detalii
  • Dicționar medical

    Pentru a putea ințelege termenii medicali mai bine vizualizați dicționarul nostru.

    Detalii
  • Program

    • Luni - Vineri
      08.00-21.00
    • Sambăta
      08.00-15.00
    • Spital
      Program permanent cu 2 linii de gardă în specialitățile chirurgie generală și anestezie, terapie intensivă.